Šajā mācību gadā sešus mēnešus 1.a, 2.d, 3.a klases izzināja, pētīja, eksperimentēja par dažādām vides tēmām, veicot akcijas "Atklāj kopā ar Urdu!" uzdevumus. Esam kļuvuši zinošāki par atkritumu šķirošanu, resursu taupīšanu, ūdens enerģiju, "slow food" idejām.
Teātra pulciņa jaunie aktieri aicina skolas biedrus noskatīties divas jaunas izrādes. 1. - 3.kl. aktieri rāda izrādi "MAMMUĀSI un PAPPUĀSI", kas veidota pēc O.Vācieša dzejas motīviem. 4. - 6.kl. aktieri priecē ar L.Stumbres "Divi forši suņi".
4. un 5. klašu skolēni uzzināja kā Lēnai veicās, meklējot tēti sludinājumā (Marija Parra, "Vafeļu sirds"), kā Oskars sastapās ar ļoti viltīgu naglu (Andruss Kivirehks, "Oskars un lietas"), kā uzvedās vājprātīgā jaka un kā draugus meklēja kaka (Andruss Kivirehks, "Kaka un pavasaris").
Arī skolas bibliotēka saposusies Eiropas Rakstnieku dienai un divu nedēļu garumā piedāvās skolēniem iepazīties ar dažādu Eiropas rakstnieku darbiem, veicot radošus uzdevumus.
7. un 8. klašu skolēni iepazina slavena latviešu ceļotāja Aleksandra Laimes dzīves stāstu un pētīja, vai paši spētu izdzīvot džungļos, kā arī izmēģināja spēkus, radot paši savas stāstu idejas.Paldies Luīze Pastore, Eiropas Komisijai un "Latvijas skolas soma" par šīm dzīvajām, aizraujošajām un smieklus reaisošajām pieredzēm un idejām jaunu grāmatu lasīšanai!
27.marta rīts 6.a un 6.b klases skolēniem sākās neparasti – skolēni pulcējās skolas zālē uz interaktīvu nodarbību – izlaušanās spēli par Imanta Ziedoņa pasakām. Šī nodarbība iekļauta projektā “Latvijas Skolas soma”, to piedāvāja Ziedoņa klase sadarbībā ar Ziedoņa muzejs.
Nodarbības mērķis - veicināt skolēnu interesi par kultūru, izmēģināt jaunas mācību pieejas, pilnveidot lasītprasmi un pieredzēt literatūru citādi.
Spēles princips bija balstīts uz sadarbību, lasītprasmi un loģiku. Interaktīvās nodarbības ievaddaļā skolēniem tika sniegta neliela informācija par Imanta Ziedoņa personību un daiļradi. Savukārt, galvenā nodarbības daļa bija veltīta padziļinātai Imanta Ziedoņa pasaku iepazīšanai no grāmatas “Blēņas un pasakas”, akcentējot rakstnieka vērtības. Klase tika sadalīta 3 komandās, bija kopīgi jāveic daudzveidīgi savstarpēji saistīti uzdevumi, kas attīstīja skolēnu lasītprasmi, radošumu, sadarbību un līdzdalību.
Sestklasnieki atzina, ka nodarbība bijusi interesanta, taču uzdevumi nav bijuši no vieglajiem.
Izlaušanās spēli vēl piedzīvoja 7.a, 8.a un visas 9.klases skolēni.
Jau 10.gadu Limbažu Valsts ģimnāzijas bērni un skolotāji piedalās lasītveicināšanas programmā "Bērnu, jauniešu un vecāku žūrija". Šogad pavisam šajā programmā iesaistījās 130 dalībnieki. Mazāko klašu skolēni kopā ar audzinātājām izdomāja katrs savu noslēguma pasākumu, pēc kura saņēma balviņas un pateicības rakstus. Paldies visiem dalībniekiem par dalību!
Pateicoties skolas dalībai Junior Achievement Latvia programmā, arī Limbažu Valsts ģimnāzijas 11.a.c, 12.a.c klašu skolēniem tika radīta iespēja reālā dzīves pieredzē gūt zināšanas un prasmes kādas produkcijas ceļam no ražošanas līdz pircējam.
Skolēni izveidoja savus uzņēmumus, izstrādāja savus produktus un pakalpojumus un sadarbojās, lai bizness būtu veiksmīgs. Lielu daļu semestra skolēni pavadīja, attīstot savus uzņēmumus. Viņi pētīja tirgu, izstrādāja biznesa plānu un ieviesa stratēģijas, lai nodrošinātu panākumus, strādāja kopā, lai izveidotu mārketinga plānus, kas ietvēra vietņu izveidi, reklāmas materiālu izstrādi un sociālo mediju kontu izveidi.
18.februārī Valmierā dažiem no skolēnu mācību uzņēmumiem bija iespēja satikt savus potenciālos pircējus JALatvia Cits Bazārs reģionālājā tirdziņā un 4.martā Lielajā Vislatvijas Skolēnu mācību uzņēmumu Pavasara Bazārā Rīgā, tirdzniecības centrā “Domina”. Dalība tirdziņos un sarunas ar vērtēšanas žūriju deva skolēniem iespēju pilnveidot savas publiskās uzstāšanās prasmes un kritisko domāšanu.
Skolēnu mācību uzņēmumi turpina savu aktīvo darbību, tādēļ ikviens ir laipni lūgts sazināties par uzņēmumu piedāvātiem produktiem un pakalpojumiem. Atbalstīsim savējos!
8.martā skolas bibliotēkā pulcējās 1. - 4. klašu lieliskākie lasītāji, lai noskaidrotu konkursa "Lieliskais lasītājs" uzvarētājus. Direktores smaids ļāva pazust uztraukumam un saprast, ka žūrija ir pozitīvi noskaņota. Žūrijai bija grūts uzdevums, katrā klašu grupā noteikt īpašo lasīšanas kroņa ieguvēju, jo visi demonstrēja teicamu, izteiksmīgu lasītprasmi. Īpašos uzvarētāju kroņus saņēma Liesma Kuzmane 1.a, Elizabete Vārava 2.a, Gabriels Vanka 3.b, Luīze Lote Viļumsone 4.a. APSVEICAM!